پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119867
چه کساني سال آينده ۲۱ ماه خدمت مي‌کنند؟
تاریخ انتشار : 1393/09/29 10:08:20
نمایش : 1898
جانشين اداره منابع انساني ستاد کل نيروهاي مسلح گفت: تمام کساني که تا پايان امسال مدارک اعزام به خدمت سربازي را به سازمان وظيفه عمومي ارائه کنند، مدت خدمتشان در سال آينده ۲۱ ماه محاسبه مي‌شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار موسي کمالي جانشين اداره منابع انساني ستاد کل نيروهاي مسلح با اعلام اين مطلب افزود: بر اساس قوانين جديد مربوط به خدمت وظيفه عمومي مقرر شده بود تا کساني که در سال ۹۴ به خدمت سربازي اعزام مي‌شوند معادل ۲۴ ماه خدمت کنند.

وي افزود: همين امر باعث شد تا عده کثيري از فرزندان انقلاب اسلامي در ماه‌هاي آخر سال ۹۳ به سازمان وظيفه عمومي مراجعه کنند و تقاضاي اعزام به خدمت مقدس سربازي داشته باشند.

سردار کمالي گفت: اين در حالي است که ظرفيت پذيرش در پادگان‌ها و همچنين نياز نيروهاي مسلح يک ظرفيت مشخص است و نمي‌توان بيش از آن تعداد پذيرش سرباز داشت.

جانشين اداره منابع انساني ستاد کل نيروهاي مسلح گفت: براي‌ آنکه نگراني خانواده‌ها نسبت به طول مدت سربازي فرزندانشان برطرف شود و همچنين در پذيرش سربازان در پادگان‌ها مشکلي پيش نيايد تدبير جديدي انديشيده شد.

وي تصريح کرد: بر اساس تدبير اتخاذ شده هر کدام از سربازاني که در سال ۹۳ مدارک اعزام به خدمت خود را به سازمان وظيفه عمومي ناجا ارائه کنند فارغ از آن که زمان اعزام به خدمت آنها چه تاريخي باشد طول مدت سربازي آنها ۲۱ ماه محاسبه خواهد شد.

سردار کمالي افزود: به اين ترتيب ديگر جاي نگراني براي خانواده‌ها و فرزندان آنها باقي نمي‌ماند و محاسبه ميزان خدمت سربازان، زمان ارائه مدارک آنها به سازمان وظيفه عمومي لحاظ خواهد شد.

جانشين اداره منابع انساني ستاد کل نيروهاي مسلح گفت: براي مثال اگر فردي در بهمن ماه مدارک اعزام به خدمت خود را ارائه کند اما زمان اعزام وي خرداد سال آينده تعيين شود اين فرد نبايد نگران باشد و طول خدمت او به جاي ۲۴ ماه همان ۲۱ ماه اعمال خواهد شد و تنها چيزي که در تعيين مدت خدمت نقش خواهد داشت زمان ارائه مدارک به سازمان وظيفه عمومي خواهد بود.
 
کد مطلب: 590 پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html